Sunday, September 11, 2011

still the same

hello.. hurm,saje ttb tringin nak tulis bloq nih. sbb hri hari terakhir nak start sem. okay, it 2mrw. and sgt nervous. i dunno why. mmg tk ready 100%. still blur blur lg. grr. hope boleh tempuhi dgn okay.kali ni, bile dh strt sem, of coz sume bende nk baru. bagi saye, yg paling penting adalah hati yg baru.

i know i've been hurt so many times tp i still tabah and skrg, diri aku makin kuat. aku tau aku terlalu berlembut dgn org, smpi org pijak kepala. so rite now, im not iryani yg dulu anymore. dulu boleh la asyik bercinta, yg takde tujuan or anything. sumenye fantasy. suke hati kau la nak buat ape pon, asal kan kau bahagia. im not mad, bcoz dh biase and aku jugak, tak sedih ape yg berlaku. aku bukan pmpuan yg nangis nangis sedyh bile ditinggalkan bf die. NO .

but thnks. ape yg pernah kau ckp, or bagi sume bende yg tipu. whats the point nak stay dgn aku pon tktau. aku hanya dipergunakan. aku tau. pandai gak amik hati yeh. suke hati kau la. aku tk kisah pon.

ingat die sorang je ke dlm idup aku. ramai lagy yg real, yg aku boleh nmpk dgn mata aku sendiri lelaki yg perfect untuk aku. and im not waiting for you pon.

org bodoh je stay dgn lelaki mcm kau. sume tu tipu.and lastly jgn harap nk maafkan kau lagy. kau adalah lelaki paling keji yg aku pernah knl. stupid dick!

No comments:

Post a Comment